zondag 13 juli 2008

iPhone

Al lang keek ik uit naar 11 juli. De dag dat eindelijk een iPhone in Nederland te koop zou zijn. Afgelopen vrijdag kwam ik even voor openingstijd aan bij de T-Mobile shop in Waalwijk, maar ik was niet de enige. T-Mobile had de dag ervoor vouchers aan de deur gehangen zodat de eerste 12 mensen verzekerd zouden zijn van zo'n hippe telefoon. Ik was te laat. Tijd voor plan B, de Bel Company om de hoek. Daar stond nog maar 1 iemand te wachten. Het was ons onduidelijk of Bel Company nog wel iPhones had, maar we gokten het er maar op. Meerdere mensen verzamelden zich bij de Bel Company tot er uiteindelijk een der werknemers de deur probeerde te bereiken. "Hoeveel hebben jullie er?", werd er gevraagd. "Ik heb er nog 3", luidde het antwoord. En dat is mooi, want ik stond als tweede in de rij. Een overbelaste T-Mobile server zorgde ervoor dat ik pas na 13:00 aangesloten kon worden, maar het maakte mij allemaal niet meer uit. Ik had een iPhone.

Geen opmerkingen: